Lördag morgon.

Hallååååå allihopa, jag kom nyss hem till pappa och nu sitter jag i mitt stökiga rum och tittar ut genom fönstret(medan ja skriver eh ah neee) gud det bara öser ner? Helt sjukt! Gud måste filma eller nått, låter hur högt som helst när regnet smattrar på fönsterkarmen och det blåser som bara den, tjiihii.

Igåååår iallafall, hade inga förväntningar och kände mig ganska otaggad, men fan va kul det blev! Vi stack till Andreas som eh ja bodde vädligt fint, haha.. var iallafall skitkul att vara med några härliga personer från klassen och lära känna lite fler! ;) Sånt borde göras oftare hurni!

Bjuder på lite bilder från augusti/september med härliga tjejorna :D

 

ÄLSKAR ER MÄN, SÅ HIMLA MÖCKE! PÖSS PÅ SKINKAN VÄNNER♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: ....stalker

ååååh UNDERBARA DU

2010-09-20 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0